tag:blogger.com,1999:blog-2164159905623331871.post5948877313985575063..comments2024-03-17T13:17:59.081-07:00Comments on Fröken Slöjddidaktik: Klinisk forskning i läraryrketFröken slöjddidaktikhttp://www.blogger.com/profile/12345831019052718892noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2164159905623331871.post-15483658406516054032010-09-25T01:28:42.231-07:002010-09-25T01:28:42.231-07:00Nu förstår jag fisken och vattnet-grejen! Men apro...Nu förstår jag fisken och vattnet-grejen! Men apropå det du skriver så tänker jag att det inte utesluter det andra. Alltså att forskande lärare samarbetar med forskare som inte är lärare. För fisken kan ju bara se vattnet ur sitt perspektiv - och landkrabbor har svårt att förstå fisken, som ju haft en rekordlång deltagande observation och kanske får lite svårt med distansen till analysobjektet...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/00127338853497843298noreply@blogger.com